Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
GADGET GALAXY S.R.L va înapoia contravaloarea produselor în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

GADGETGALAXY.RO oferă atât returul cât și schimbul  de produse GRATUIT,  fără costuri de transport sau procesare.
Definiția contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire, intervenții neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecție, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur.

Produsele ce prezintă deteriorări mecanice în urma transportului (ex: zgârieturi, îndoituri, spart, ciobit) se reclamă în MAXIM 48h de la intrarea în posesia coletului, depășirea perioadei în reclamarea acestor defecte va fi considerată acceptul clientului cu privire la integritatea produsului primit.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat.
IMPORTANT! Foliile de protecție au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și își asumă responsabilitatea că a citit și că va respecta instrucțiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului sau nerespectarea instrucțiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.


EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
Consumatorul informează GADGET GALAXY S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur prezent in contul tuturor clientilor de pe gadgetgalaxy.ro . Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunţa retragerea din contract.

  1. Obligaţiile care revin GADGET GALAXY S.R.L.
    Va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile calendaristice de la data informării de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, cu mențiunea că se poate amâna rambursarea până când se primește coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Rambursarea sumelor se va face doar prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de comerciant.

  1. Obligațiile care revin consumatorului
    Produsele sunt înmânate către GADGET GALAXY S.R.L. de către o persoană autorizata (curier desemnat), fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului. Produsul trebuie să fie împachetat cu aceleași măsuri de siguranța şi protecție cu care a fost expediat, sau alte materiale similare ce previn deteriorarea/pierderea conținutului (ex: cutie/ punga de transport prin curierat, folie cu bule/umplutura antișoc etc)

GADGET GALAXY SRL își asumă costurile de transport pentru retur, dacă preluarea acestuia se face prin firma de curierat aleasă de vânzător. Pentru utilizarea altei companii de curierat, consumatorul este direct responsabil de achitarea costurilor de transport. 

Consumatorul este responsabil în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

ATENȚIE. Nu ridicam colete trimise retur prin Poșta Română, care au taxă de transport ramburs sau orice altă taxă solicitată la preluarea de la curier.

Mențiune. În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în exact aceeași stare în care au fost primite și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Procedura de returnare a produselor:


În cazul în care dorești să returnezi sau să schimbi un produs cumpărat de la GADGET GALAXY S.R.L, te rugăm să realizezi o solicitare de retur accesând  pagina „Suport” din contul de client.  Se ia în considerare ca fiind prima zi de informare data în care vânzătorul a răspuns respectivului mesaj , din cauza întârzierilor în accesarea mesajului ce NU țin de vânzător.

Pregătirea coletului pentru returnare:

Te rugam să împachetezi produsele cum le-ai primit, în ambalajul lor original nedeteriorat, având grijă ca produsul să fie împachetat într-o cutie/punga, astfel încât în timpul transportului retur ambalajul și produsul să nu se deterioreze. În interiorul coletului te rugăm să ne atașezi o copie a facturii de achiziție sau o mențiune a numărului de comandă ce se returnează pentru a putea ști cui vom procesa returul.

În cazul în care dorești să trimiți returul prin curierat propriu, te rugăm să o expediezi la adresa punctului de lucru notată pe factură, Stradă Prelungirea Sergent Grindeanu Nicolae nr 10, Constanța.

Dacă optezi pentru restituirea banilor, este necesară furnizarea unui cont bancar în format IBAN (24 caractere) în cerere sau notată pe copia facturii din colet. Dacă optezi pentru înlocuirea produsului returnat cu alt produs, acesta trebuie să fie de minim aceeași valoare, iar codul său trebuie menționat în cerere / copia facturii din colet)

De reținut:

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

ECHIPA GADGET GALAXY